کفسابی راه پله

کفسابی راه پله از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا راه پله‌ها یکی از بخش‌های پر رفت و آمد ساختمان به شمار می‌روند. همین امر سبب می‌شود راه پله‌ها در مدت زمان کمی کثیف شوند. لازم است راه پله‌ مکان‌هایی همچون ادارات، بیمارستان‌ها، دادگاه‌ها، مدارس و… به صورت دوره‌ای کفسابی شوند. کفسابی این مکان‌ها به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

همین حالا تماس مشاوره قیمت بگیرید

روش‌های کفسابی راه پله

ساب نانو

در این نوع کفسابی ابتدا باید سنگ‌ها و موزاییک‌ها براق شوند. سپس سطح مورد نظر با مواد نانو آغشته می‌شود. این مواد از قابلیت ضد جرم کردن و ضد آب کردن راه پله‌ها برخوردار هستند. همین امر سبب می‌شود پاگرد و راه پله‌ها دیرتر کثیف شوند.

زمانی که پله‌ها بر اثر عوامل خارجی همچون چسب، رنگ، سیمان و… کدر و کثیف شده‌اند، با ساب نانو می‌توانید سنگ‌ها را تمیز و براق کنید. ساب نانو به عنوان یکی از روش‌های مطمئن جهت کفسابی راه پله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساب دستی پله و راه پله

 این نوع ساب در زمان گذشته بسیار مورد توجه بود. زیرا هیچ گونه دستگاهی جهت کفسابی پله‌ها تولید نشده بود. به همین به وسیله سنباده پله‌ها را تمیز می‌کردند. انجام این روش به مدت زمان طولانی نیاز داشت. اما امروزه با تولید ماشین آلات و دستگاه‌های مختلف کفسابی پله و راه پله در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد.

کفسابی راه پله

اصول ساب زدن راه پله

برای این‌که کفسابی راه پله اصولی انجام شود باید از گیربکس و فرز با دور کم استفاده شود. بکارگیری لقمه ساب‌های معتبر یا پد بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به منظور جلوگیری از بروز حادثه افرادی که با تجهیزات و دستگاه اقدام به کفسابی پله‌ها می‌کنند، باید از مهارت کافی برخوردار باشند. به طوری‌که با روش جای‌گیری لقمه‌های کفسابی آشنایی کامل داشته باشند. کسب اطلاعات مورد نیاز درباره ساب پله و راه پله کمک می‌کند، کفسابی پله ‌ها به طور اصولی و درست انجام شوند.

 

نوشته قبلی

کفسابی موزاییک

نوشته بعدی

کفسابی پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *